اختلاف کی‌روش و قلعه‌نویی بالا گرفت



با اعلام رضایت برانکو از حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرینات ریکاوری تیم ملی، پیش‌بینی می‌شد این پرونده بسته شده باشد، ولی قلعه‌نویی در کنفرانس قبل از بازی مقابل صنعت نفت به این رویه اعتراض کرد.
سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت: «ما را وارد حاشیه نکنید! این مربوط به مسوولان فدراسیون و آقای کی‌روش است که برنامه را انجام می‌دهد اما این ریکاوری به‌ضرر تیم‌های شهرستانی است. بازیکن ما ساعت شش صبح روز بعد بازی بلیت گرفته و رفته است، خواب و استراحتش چه می‌شود؟ من با آقای مارکار آقاجانیان صحبت و از او خواهش کردم که نکته را به آقای کی‌روش برساند. حالا احتمالا این بازی بازیکنان ما در اختیار خودمان هستند. ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی مفید نیست، حتی شاید ضرر هم داشته باشد. ما الان در اصفهان بازی می‌کنیم. اگر بازیکنان بروند و بیایند، دو پرواز می‌شود. بعد از آن باید به اهواز برویم که این می‌شود پنج پرواز. این برنامه ریکاوری برای تیم‌های شهرستانی استفاده که ندارد هیچ، بلکه سم است. ارتفاع زیاد نوعی بیهوشی است که برای بازیکن سم به حساب می‌آید. به‌هرحال چون برنامه مربی تیم ملی است باید اجرا کنیم. شاید الان مشخص نباشد اما دو هفته دیگر شهرستانی‌ها افت خواهند کرد، به‌خاطر این پروازهایی که انجام می‌دهند.»
در واکنش به اعتراض قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال با بازیکنان ذوب‌آهن تماس گرفته و به آنها گفته نیازی نیست این هفته در تمرینات ریکاوری شرکت کنند. مظاهری، تبریزی و ایمانی سه بازیکن ذوب بودند که در این تمرینات شرکت می‌کردند. با تصمیم جدید فدراسیون این بازیکنان حالا نگران از دست دادن موقعیت‌شان در تیم ملی خواهند شد و ممکن است روی رابطه آنها با کادر فنی ذوب‌آهن تاثیر بگذارد.